استخر فضیلت نجف آباد اصفهان

درباره استخر

استان زیبای اصفهان مکان های گردشگری جذاب بسیار زیادی دارد که یکی از آن ها پارک آبی هیجان انگیز سرزمین موج‌های دریایی نجف آباد اصفهان است. این پارک آبی نخستین بار در بهمن ماه ۱۳۹۵ به عنوان بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین پارک آبی مرکز کشور در مجموعه فرهنگی ورزشی فضیلت با حضور معاون عمرانی استاندار و مسئولین شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

سپس فاز دوم مجموعه فضیلت با مساحتی در حدود ۶ هزار و ۶۰۰ مترمربع و زیربنایی بالغ بر ۱۰ هزار مترمربع در حدود ۵ سال با هزینه‌ای بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان افتتاح و از نظر اشتغال‌زایی ۱۰۰ نفر به طور مستقیم در این مجموعه در حال فعالیت هستند و این مجموعه روزانه قابلیت پذیرش هزار نفر را به طور همزمان خواهد داشت.

این مجموعه‌ بزرگ و هیجان انگیز در واقع نتیجه تلاش مهندسان و متخصصین شهرستان نجف‌آباد و استان اصفهان است و بخش‌های فنی تکنولوژی ساخت چنین مجموعه‌هایی در اختیار کشورهای اروپایی است، تمام مراحل ساخت این مجموعه و سیستم‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری آن توسط صنعتگران و مهندسان نجف‌آباد و استان اصفهان انجام شده است.

استخر بزرگسالان و کودکان، سونای خشک و بخار و جکوزی، سرسرهای آبی، موج آبشار، چاله فضایی، سقوط آزاد، چرخشی یک و دو نفره، استخر موج، مجموعه بازی کودکان، رودخانه خروشان، سالن ماساژ از جمله امکاناتی هستند که این پارک آبی داراست.

  • آدرس استخر : اصفهان- نجف آباد- بلوار امام علی (ع)- میدان آتش نشانی- سرزمین موج های دریایی
  • شماره تلفن : ۰۳۱-۴۲۲۵۳۳۰۰