استخر کارگران اصفهان

استخر کارگران

استخر باشگاه کارگران یک استخر بی نظیر و فوق العاده بهداشتی همراه با آب تمیز در ابتدای خیابان چهارباغ بالا اصفهان فعال با کادری مجرب و حرفه ای و کلاس های آموزش شنا زیر نظر اساتید و مربیان برتر بین المللی با بهره گیری از سیستم های آبی قوی و تکنیک های مدرن فضایی امن، تمیز و بهداشتی را برای تفریح و آموزش کودکان و بزرگسالان فراهم کرده است.

نکته خیلی مثبت مجموعه که وجودش برای همگان تاثیر گذار و تحسین برانگیز بوده، امکان ورود افراد توان‌خواه عزیز با ویلچر برای استفاده از استخر است.
استخر کارگران روبروی بیماستان شریعتی اصفهان خصوصی و زیر نظر اداره کل ورزش و جوانان استان اداره می شود.

امکانات فوق العاده و عالی استخر سرپوشیده کارگران اصفهان می توان به استخر آقایان، استخر بانوان، استخر کودکان، حوضچه آب سرد، رختکن، بوفه، سونا خشک، سونا بخار، جکوزی، فروشگاه لوازم ورزشی، پارکینگ، استخر آب درمانی، سیستم تهویه مطلوب، تونل مه، سیستم اتوماسیون هوشمند، سالن دوش و غیره اشاره کرد.

با رفتن به استخر کارگران تجربه‌ایی همراه با حس آرامش و هیجان، یک حس فوق العاده را تجربه خواهید کرد. خیلی سریع‌تر از تمرینات عادی  به کاهش وزن، از بین بردن سلولیت (تجمع چربی) و تناسب اندام می رسید که حتی هیچ زمان فکرش را هم نمی کردید.

 

  • آدرس:  چهارباغ بالا روبروی بیمارستان شریعتی