استخر انقلاب اصفهان

درباره استخر

اگر بدنبال تفریحی سالم و هیجان انگیز هستید استخر قهرمانی انقلاب اصفهان علاوه بر تفریح، هیجان را برایتان فراهم خواهد کرد این استخر بی نظیر با بروز ترین امکانات و همچنین با محیط بهداشتی و آب تمیز همراه با کادری حرفه ای و مجرب فعال است.

ابعاد استخر انقلاب اصفهان به طول استخر 50 متر و عرض استخر 25 متر است که مخاطب آن بانوان و آقایان علاقمند هستند. با بهره گیری از بروزترین تصفیه سیستم آب های قوی و مدرن مناسب کودکان و بزرگسالان شده است.

از بهترین ویژگی جکوزی در استخر، به منظور رفع خستگی و ماساژ آبی استفاده می شود. ماساژ در زیر آب از روش های درمانی بسیار مؤثر در رفع درد عضلات، مفاصل و استخوان ها می باشد. پس بهترین گزینه استخر بی نظیر انقلاب در میدان آزادی اصفهان است.

استخر مدرن و جدید انقلاب اصفهان دارای بهترین امکانات مفرح که شامل استخر آقایان، استخر بانوان، استخر کودکان، جکوزی، سونا خشک، سونا بخار، جای پارک مناسب، سانس آزاد، حوضچه آب سرد، ورزش در آب، اتاق ماساژ، بوفه، سیستم تهویه مناسب، حمام ترکی، کارتخوان، آموزش خصوصی و عمومی شنا، فروشگاه لوازم ورزشی، رختکن، کلاس آموزش غریق نجات، سکوی پرش، استخر قهرمانی، کافی شاپ و غیره می باشد.

  • آدرس: میدان آزادی ابتدای چهارباغ بالا
  • تلفن تماس: ۰۳۱-۳۶۲۰۶۰۸۰ / ۰۳۱-۳۶۲۰۶۰۸۷